Întrebări legate de comanda ta?

Pentru orice neclaritate/întrebare legată de comanda ta ne poți contacta telefonic sau prin email. Totodată ne poți trimite un mesaj folosind formularul din pagina de contact.

Cât de repede voi primi produsele comandate?

Comenzile expediate cu Nemo Express vor fi livrate în maximum 2 zile lucrătoare de la expediere (în general 24 de ore, cu foarte puține excepții). Iarna este posibil că acest termen de livrare să crească din cauza vremii neprielnice.

Cât costă transportul?

Prin Nemo Express transportul costă 17 lei (TVA inclus) primele trei kg. Pentru fiecare kg în plus se adaugă 1 leu în plus. Valabil oriunde pe teritoriul României.

Pentru comenzi ce depășesc suma de 180 lei, transportul este GRATUIT.

La fiecare comandă online calculăm și prețul transportului, astfel încât clienții să fie informați cu privire la suma totală de plată. ( comanda + transport = total plată)

Care este modalitatea de retur a unui produs?

Conform legilor din România clientul are dreptul de a returna orice produs în termen de 14 zile de la recepția acestuia și poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. În ambele cazuri, valoarea în bani returnată sau produsul înlocuit se referă strict la costul produselor, exclus taxele de expediție. Plata transportului produsului returnat îi revine clientului. Rambursarea contravalorii produsului se va face în termen de 14 de zile de la retur. La retur sunt acceptate doar produsele care respectă întocmai forma în care ele au fost livrate, însoțite de factura de achiziție și de formularul de retur.

Te interesează să revinzi produsele noastre?

Dacă reprezinți o companie de beauty și ești interesat/ă să revinzi produsele afișate pe acest site, trimite-ne un email la [email protected]

Ce se întâmplă dacă nu ridic o comandă finalizată?

O comandă neridicată obligă compania noastră să plătească cheltuielile de transport tur-retur pentru produsul respectiv, plus taxele de depozitare percepute de transportator pentru a putea recupera produsele.
De aceea împotriva persoanelor care nu au ridicat comanda se vor lua următoarele măsuri:

  1. Anularea oricăror beneficii, puncte de fidelitate, status pe care clientul le deține în acel moment.
  2. Limitarea contului acestora pe www.lacure.ro – toate comenzile lansate pe viitor vor trebui plătite în avans.